5 Bin 600 Samuray Arısı Doğaya Salındı
Espiye ilçesinde, tarım ürünlerine zarar veren Kahverengi Kokarca ile biyolojik mücadele kapsamında 5 bin 600 samuray arısı doğaya bırakıldı.
Hacımahmutlu Köyü Tepeköy Mahallesi’nde düzenlenen Samuray Arısı Salımı Programı’na, Ahmet Kavanoz, Erol Karadere, Jandarma Komutanı Kubilay Bayındır,Emniyet Müdürü Muhammet Alışkan, Metin Küp,Espiye Ziraat Odası başkanı Raif Uçar,Esnaf Ve Sanatkarlar Odası başkanı Halil Güç ile mahalle ve köy muhtarları katıldı.Programda konuşan İlçe Tarım ve Orman Müdürü Metin Küp, Belediye Başkanı Erol Karadere ve İlçe kaymakamı Ahmet kavanoz birer konuşa yaptı. Konuşmaların ardından, İlçe Müftü Vekili Ahmet Yılmaz’ın yaptığı duanın ardından Kahverengi kokarca ile biyolojik mücadele kapsamında getirilen 5 bin 600 samuray arısı doğaya salındı.Yetkililer ,bölgede biyolojik mücadele çalışmalarının önümüzdeki süreçte de devam edeceğini bildirildi. Hcımahmutlu Köyü Muhtarı Fatih Karaman, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçenlere ve programa katılan yetkililere teşekkür etti (Fikret BIYIK)


Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış.